۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

کتاب 6 جلدی "کلمه الله العلیا" در حاشیه کنگره "ادیب اعظم" رونمایی شد

کتاب 6 جلدی "کلمه الله العلیا" در حاشیه کنگره "ادیب اعظم" رونمایی شد

کوهدشت - خبرگزاری مهر: کنگره نکوداشت آیت الله آدینه وند معروف به نحوی لرستانی با رونمایی از کتاب شش جلدی "کلمه الله العلیا" پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم رونمایی از کتاب شش جلدی کلمه الله العلیا که در کنگره نکوداشت آیت الله آدینه وند برگزار شد لوح تحیت و یادبود از سوی آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور به این عالم بزرگوار اهدا شد.

همچنین، نهاد کتابخانه های عمومی استان لرستان کتاب البرهان را به این عالم جلیل القدر اهدا کرد.

آثار و کارهای خطی آیت الله محمدرضا آدینه وند معروف به نحوی لرستانی نیز در نگارخانه مجتمع فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت به نمایش درآمد و مورد بازدید شرکت کنندگان در این کنگره قرار گرفت.

بنابر این گزارش کتاب کلمه الله العلیا شامل ترجمه، تجزیه و ترکیب کلام "الله" است که در شش جلد توسط انتشارات اسوه قم به چاپ رسیده است.

آیت الله آدینه وند در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این کنگره برای ایشان، گفت: مروج قرآن خود کلمه "الله" و خود مردم هستند و هرکس قرآن را ترویج کند بی شک مورد توجه و عنایت خداوند قرار می گیرد.

وی ادامه داد: هیچ کتابی بالاتر، عزیزتر و گرانسنگ تر از قرآن نیست و باید برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گام برداشته شود.

در پایان این کنگره مهمانان از آثار شعری و خوشنویسی آیت الله آدینه وند دیدن کردند. از نکات جالب و قابل تامل این نمایشگاه جنبی تصویر قاب شده ای بود که آیت الله آدینه وند از آرامگاه خود برای پس از مرگش کشیده بودند.

کد خبر 2056514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha